Advanced Search

Autor Wątek: 535iA E39  (Przeczytany 2464 razy)

21 Luty 2017, 10:42
Odpowiedź #60

Offline Borubar



  • 868
    Wiadomości

  • E39 535iA

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #60 dnia: 21 Luty 2017, 10:42 »


Przymiarka letniego obuwia, na razie obie felgi przednie 8.5 J z oponą 225/40, na tył wpadnie 255/35 9.5J.
Pacjent ewidentnie  potrzebuję lekkiej gleby.
« Ostatnia zmiana: 21 Luty 2017, 13:47 wysłana przez Borubar »

21 Luty 2017, 14:04
Odpowiedź #61

Offline Radsoon



  • 205
    Wiadomości

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #61 dnia: 21 Luty 2017, 14:04 »
Cześć Borubar,
Przejrzałem cały wątek i znów dobra robota z autem jak i serwisem i całą resztą -czysto, schludnie i bez druciarstwa nawet w garażu bez podnośnika, czy kanału !
Auto świetne, V8 brzmi świetnie nawiązując do wcześniejszych rozmów.

Pokusiłbyś się przy lepszej pogodzie o lepsze zdjęcia środka, jak i całości, robota świetna jak w poprzedniku.
A co do opuszczenia jej to dobre posunięcie, usunie się te szpary :)

23 Luty 2017, 11:03
Odpowiedź #62

Offline gemiplej



  • 1
    Wiadomości

    • http://zwalczamy-cellulit.pl/
Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #62 dnia: 23 Luty 2017, 11:03 »
Właśnie, przydałyby się ostrzejsze foty z wnętrza (tapicerka z przodu i z tyłu auta). Ogólnie to wielki szacun :) Ile czasu zajęły Ci cała robota?
Pozdrawiam :)

23 Luty 2017, 15:15
Odpowiedź #63

Offline Borubar



  • 868
    Wiadomości

  • E39 535iA

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #63 dnia: 23 Luty 2017, 15:15 »
 Fotki będą jak ogarnę maskę i założę 4 sztuki letnich kół.
Korektę robił mój dobry kolega z http://www.asfor.pl/ .
Chłopaki na 2-3 maszyny działali 3 dni przy aucie, 4 dnia nałożyli powłokę i wygrzewali auto.

13 Maj 2017, 10:27
Odpowiedź #64

Offline Borubar



  • 868
    Wiadomości

  • E39 535iA

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #64 dnia: 13 Maj 2017, 10:27 »
No i stało się, auto straciło moc do 3000obr/min, skrzynia zaczęła wariować, spalanie wzrosło o 20%, na kompie błąd położenia wałka w II głowicy. Czujniki sprawne, elektrozawory sterujące również, diagnoza najfajniejsza z możliwych VANOS.



Przy okazji wleciało zawieszenie M-technikowe, przed montażem rozebrane, wymienione tylne osłony i odboje, sprężyny wypiaskowane i pomalowane proszkowo. 



Auto w końcu usiadło jak należy.



Vanosy regenerował Mehenker, montował WschódGarage. Przy okazji wymieniony napinacz krótkiego łańcucha(nie wymieniony przy okazji wymiany rozrządu w 2015roku), całość poskładana na nowych uszczelkach.

22 Maj 2017, 00:21
Odpowiedź #65

Offline Borubar



  • 868
    Wiadomości

  • E39 535iA

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #65 dnia: 22 Maj 2017, 00:21 »
Zużycie pojazdu widać na każdym elemencie, ale powoli wszystko zmieniam. Oring pomiędzy przepływką, a puszką filtra, oraz korek chłodnicy from ASO.




22 Maj 2017, 09:36
Odpowiedź #66

Offline Woytas

  • klubowicze

  • *****

  • 8.560
    Wiadomości

  • E34 525i M20B25 1990 (sedan) :)

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #66 dnia: 22 Maj 2017, 09:36 »
Za orginalny korek do chłodnicy płaciłem 50zł. A ile twój był warty?

25 Maj 2017, 13:54
Odpowiedź #67

Offline janek963



  • 13
    Wiadomości

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #67 dnia: 25 Maj 2017, 13:54 »
Pewnie coś koło tego bo po tyle chodzą :P
Cukiernicze witryny chłodnicze
Lady chłodnicze

« Ostatnia zmiana: 29 Maj 2017, 13:18 wysłana przez janek963 »

26 Maj 2017, 17:29
Odpowiedź #68

Offline Borubar



  • 868
    Wiadomości

  • E39 535iA

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #68 dnia: 26 Maj 2017, 17:29 »
56pln po rabacie dobrym.

14 Czerwiec 2017, 20:01
Odpowiedź #69

Offline Borubar



  • 868
    Wiadomości

  • E39 535iA

Odp: 535iA E39
« Odpowiedź #69 dnia: 14 Czerwiec 2017, 20:01 »
Babka dostała kolejny pakiet nowych gratów.
Odma, uszczelka odmy, uszczelka między kolektorem a przepustnicą, przy okazji wyczyszczona przepustnica,
łączniki stabilizatora, pasek wielorowkowy.

Niestety musiałem zrzucić pokrywę z II głowicy, bo leciał dosyć mocno olej. Przyczyna okazał się wypchnięty przez przednią pokrywę rozrządu silikon, który podparł zbyt mocno uszczelkę.







I 2 foty jak stoi na nowym zawiasie m-technic, swoją drogą zaskoczył mnie komfort i prowadzenie na tym zawieszeniu, jest idealnie.